Przejdź do treści
Baner podstrona

Oferta szkoleń ATBOS

Inne szkolenia

Rozporządzenie REACH i CLP oraz Ustawa o substancjach i mieszaninach chemicznych – obowiązki dalszych użytkowników
- zagadnienia i wymagania w zakresie kart charakterystyki
- przekazywanie informacji w łańcuchu dostaw
- procedura uzyskiwania pozwoleń
- stosowanie ustawy o substancjach chemicznych i ich mieszaninach
- nowy system zgłaszania mieszanin stwarzających zagrożenie – nowe przepisy od 1 stycznia 2021r.   

 

Zarządzanie bezpieczeństwem
- ochrona p. pożarowa
- środki ochrony indywidualnej
- Społeczny Inspektor Pracy
- metodyczno-dydaktyczne dla osób prowadzących instruktaże stanowiskowe w zakresie BHP
- bezpieczeństwo eksploatacji i użytkowania maszyn – wymagania zasadnicze i minimalne
- bezpieczeństwo w transporcie wewnątrzzakładowym oraz przy składowaniu i magazynowaniu

 

Kurs kancelaryjno-archiwalny

 

Ochrona danych osobowych – bezpieczeństwo, zasady i przepisy dotyczące przetwarzania danych osobowych

 

Prawo pracy
- Rozliczanie czasu pracy pracowników z uwzględnieniem zmian w przepisach prawa pracy wg aktualnych przepisów
- Zmiany w przepisach kodeksu pracy – umowy o pracę, świadectwa pracy i akta osobowe wg aktualnych przepisów
- Rozliczanie z ZUS

 

Szkolenia z zakresu Zarządzania i Organizacji - dedykowane kadrze kierowniczej
- „Nowoczesne trendy w zarządzaniu zasobami ludzkimi – umiejętność bycia liderem”
- „Motywowanie i inspirowanie podległych zespołów pracowniczych”
- „Efektywne delegowanie zadań”
- „Zarządzanie zadaniami”
- „Pewność siebie i skuteczność w realizacji zadań”
- „Zarządzanie zmianą – wdrażanie zmian”
- „Znajdywanie i zjednywanie najlepszych – rekrutacja i selekcja pracowników”
- „Przeciwdziałanie mobbingowi w miejscu pracy”
- „Przygotowanie do wdrożenia Systemów Zarządzania Jakością (ISO 9001; CAF)”

 

Szkolenia kształtujące umiejętności interpersonalne
- „Skuteczna komunikacja interpersonalna”
- „Profesjonalna obsługa klienta z elementami obsługi trudnego klienta”
- „Trudne rozmowy i sytuacje w kontakcie z klientem”
- „Jak być asertywnym”
- „Skuteczne negocjacje”
- „Radzenie sobie ze stresem i wypaleniem zawodowym”
- „Konflikty i ich twórcze rozwiązywanie”
- „Rozwijanie kreatywności”
- „Stres i wypalenie zawodowe”

 

Szkolenia z zakresu sprzedaży
- „Zarządzanie sprzedażą”
- „Budowanie zespołów sprzedażowych”
- „Nowoczesne techniki sprzedaży”
- „Doskonały sprzedawca – ofensywne techniki sprzedaży”
- „Jak budować sukces w sprzedaży”
- „Prawa perswazji i skuteczne ścieżki sprzedaży”
- „Sposoby utrzymania pozycji rynkowej”
- „Budowanie wizerunku w kontaktach biznesowych”
- „Profesjonalna obsługa Klienta XXI wieku”

 

Na zlecenie
- szkolenia wyjazdowe
- wyjazdy integracyjne

DLA FIRM MAMY SPECJALNE RABATY